ویژه نامه ها

گالری تصاویر

اخبارکلان شهرها

تاریخ درج خبر : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ۰۳:۳۰
معاون مدیریت روابط عمومی و بین المللی شهرداری تهران:
معاون مدیریت روابط عمومی و بین المللی شهرداری تهران گفت: کم هزینه ترین مسیر برای اطلاع رسانی فضای مجازی و پیامک است که اصفهان الگوی خوبی در این مسیر است.
 
آرش ظفری ظهر صبح امروز در بیست و هفتمین نشست مدیران روابط عمومی و بین الملل کلان شهرهای کشور، که در شهرداری مشهد برگزار شد، اظهارکرد: انتخاب شعار کلان شهرهای ایران، پایتخت‌های بین المللی بسیار منطقی و به جا است، چرا که با انتخاب هر شعار، تصویر مطابق با آن در ذهن مخاطب شکل می‌گیرد.
وی افزود: نیازمند این هستیم که به امکانات تکنولوژی و دانش روز مجهز باشیم و از فضای مجازی بهره‌گیری کافی و وافی را در این راستا داشته باشیم.
ظفری ادامه داد: در حال حاضر با وجود فضای مجازی هزینه انتقال پیام کاهش یافته و می توان با استفاده از این فضا با کمترین هزینه پیام را انتقال داد.
وی اضافه کرد: به طور مثال من که در تهران هستم ، هر روز از اقدامات شهرداری اصفهان مطلع هستم گویا این که در اصفهان زندگی می کنم و این نشان دهنده پویایی روابط عمومی شهرداری اصفهان است که در این مسیر به خوبی اقدام کرده است.
معاون مدیریت روابط عمومی و بین المللی شهرداری تهران با تاکید به اینکه لازمه گردشگری ارائه خدمات ارزنده است، ادامه داد: علاوه بر زیر ساخت‌های عمرانی و مهندسی نیازمند روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها هستیم.
ظفر اضافه کرد: همچنین در کارگروهی در رابطه با چگونگی تنظیم تفاهم نامه و همکاری‌های دو جانبه جلساتی داشته‌ایم که این موضوع که حضور استانداردهای موجود در هر کلان شهر اگر به صورت مختلف و مطابق با استاندارد سازی یکسانی که موجود است نباشد، صحیح نیست.
معاون مدیریت روابط عمومی و بین المللی شهرداری تهران با بیان اینکه در جلساتی این چنینی با وجود تحمیل هزینه‌های مالی انتظار مشارکت بیشتری داریم تا مطابق آن خروجی‌های بیشتری را نیز شاهد باشیم، ابراز کرد: متاسفانه هنوز خیلی از مصوبات به اجرا در نیامده و نیاز است در کارگروه‌ها مصوبات قبلی پیگیری شود.
 وی با ابراز رضایت و خوشحالی از اینکه مشهد تغییر چشمگیری در فضای شهرسازی داشته است و حضور شهرداری مشهد را به طور مفصل تر در نیمی از سنجش‌ها مشاهده می‌کنیم، گفت: امیدواریم این شهر زیارتی برنامه ریزی کافی و پیشرفت آن را داشته باشد که حتی ظرفیت تعداد ۵۰ میلیون زائر را داشته باشد.
 ظفری بهره‌گیری از فضای مجازی را در اطلاع رسانی و زیست شهری بسیار موثر تلقی و عنوان کرد: در دوره‌های مختلف فن‌آوری اطلاعات و شهرداری را نمی‌توان چشم پوشی کرد و فضای مجازی صرفا حضور در شبکه‌های اجتماعی نیست بلکه استفاده درست از این فضا است، از این رو محتواهای فضایی از نکات مهمی است که باید متناسب با هر فضا، محتوا سازی انجام شود.
 وی با بیان اینکه شاید کم هزینه ترین و در عین حال گسترده ترین فضا در زمینه اطلاع رسانی شبکه‌های مجازی است، اظهار کرد: این فضا تا اندازه‌ای جایگزین فضای فیزیکی شده است و اگر از این فضاها غافل شویم نمی‌توانیم از این فرصت برای اطلاع رسانی بهره ببریم و این نکته قابل ذکر است که منظور ما از استفاده از فضای مجازی استفاده ای صحیح و مطلوب است.
معاون مدیریت روابط عمومی و بین المللی شهرداری تهران ادامه داد: استفاده از فضای مجازی حتی در زمینه محیط زیست نیز تاثیری بالایی دارد.
وی فضای مجازی را تیغ دو لبه خواند و عنوان کرد: چگونه مدیریت کردن این فضا بسیار مهم است و ما به عنوان فروشنده خدمات شهری در مجامع بین المللی برای اینکه بتوانیم محصول خود را در حوزه بین الملل معرفی کنیم، باید کیفیت کارها و استاندارد سازی را بالا ببریم.
تاریخ درج خبر : جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۴:۳۰
تاریخ درج خبر : چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۴:۳۰
تاریخ درج خبر : چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۴:۳۰
تاریخ درج خبر : چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ۰۳:۳۰
تاریخ درج خبر : چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ۰۳:۳۰
تاریخ درج خبر : جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ ۰۳:۳۰
تاریخ درج خبر : جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ ۰۳:۳۰
تاریخ درج خبر : پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ ۰۳:۳۰
تاریخ درج خبر : پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ ۰۳:۳۰
تاریخ درج خبر : پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ ۰۳:۳۰
تاریخ درج خبر : پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ ۰۳:۳۰
تاریخ درج خبر : پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ ۰۳:۳۰
تاریخ درج خبر : پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ ۰۳:۳۰
تاریخ درج خبر : پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ ۰۳:۳۰
تاریخ درج خبر : پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ ۰۳:۳۰

صفحه‌ها

یادداشت

"روابط عمومی به مثابه پلی است میان مخاطبان یک سازمان و مخاطبان"؛ این تعریف یکی از ده ها تعریفی است که برای تعیین وظائف روابط عمومی عنوان شده است و بر همین اساس هم نقش های مهم و متعدد درون و برون سازمانی برای واحد روابط عمومی مستقر در یک سازمان تعریف می شود كه از... ادامه مطلب