ویژه نامه ها

گالری تصاویر

تماس بیش از ۶ هزار شهروند اصفهانی با سامانه ۱۳۷

تاریخ درج خبر: شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ ۰۴:۳۰

تماس بیش از ۶ هزار شهروند اصفهانی با سامانه ۱۳۷

شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، شش هزار و ۴۰۱ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد شش هزار و ۳۶۴ پیام جهت ارجاع و پیگیری به ثبت رسید.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، از مجموع تماس‌های واصل شده سه هزار و ۱۷۲ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۰ درصد، ۳۵۰ تماس معاونت عمران معادل ۵.۵ درصد و ۹۱مورد نیز ترافیکی شامل یک درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است ۸۸۹ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به ترکیدگی و بازبودن والو فضای سبز، قطعی روشنایی فضای سبز و ساخت و ساز بدون مجوز که به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۰ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، پنج هزار و ۷۸ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۴۷۴ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به اماکن تفریحی، اطلاع رسانی درباره عوارض شهرداری و شماره تلفن شهرداری های مناطق ۱۵ گانه را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

یادداشت

"روابط عمومی به مثابه پلی است میان مخاطبان یک سازمان و مخاطبان"؛ این تعریف یکی از ده ها تعریفی است که برای تعیین وظائف روابط عمومی عنوان شده است و بر همین اساس هم نقش های مهم و متعدد درون و برون سازمانی برای واحد روابط عمومی مستقر در یک سازمان تعریف می شود كه از... ادامه مطلب